poniedziałek, 27 sierpnia 2012

year ago

"Nigdy nie zapominaj, że wystarczy jeden człowiek, albo jedna myśl, żeby zmienić swoje życie raz na zawsze."

                                                                                                         H.Jackson Brown


Hej Kochani!!!
Dokładnie rok temu zamieściłam pierwszy wpis na blogu :) Kto był ze mną od początku, ten wie jak wiele zmieniło się w moim życiu i "życiu" bloga, jednocześnie pozostając przy początkowych zamierzeniach.
A zamierzeniem było stworzenie wirtualnego miejsca dla siebie i innych, nieskażonego narzekaniem i złymi emocjami. Pokazaniem niedowiarkom, że wszystko jest możliwe i wszytko zależy od nas samych. Przepełniona pozytywnymi emocjami starałam się dzielić z Wami każdą pozytywną i ważną dla mnie chwilą. Mam nadzieję, że wielu z Was, choć przez chwilę zatrzymało się i zastanowiło nad swoim życiem, zrobiło krok w stronę marzeń i lepszego jutra. Dostaję od Was mnóstwo maili i wiadomości również na moim prywatnym Facebooku z podziękowaniami za pozytywne chwile "na dzień dobry". Ja również dziękuję Wam za to, że jesteście, wchodzicie tu, czytacie, oglądacie i zostawiacie ślad. Bez Was to "miejsce" nie miałoby sensu. Każdy z Was jest dla mnie ważny i mam nadzieję, że "Społeczność Malko" będzie się powiększać:)
W te pierwsze urodziny szczególnie zachęcam do podejmowania właściwych decyzji. Do zmian i wielkich przełomów, które przy ogromnej wierze w siebie zawsze są dobrą decyzją :)
Zamiast narzekać i ściągać na siebie masę niepowodzeń, tym samym zatruwając innym dzień, namawiam do pójścia przez życie z moim ulubionym hasłem na języku " Jak się nie ma co się lubi..to się do tego dąży".
Może się wydawać, że los nie zawsze daje nam to, czego byśmy sobie życzyli, wtedy czeka nas więcej pracy w osiągnięciu celów, ale zapewniam Was, że zawsze warto. Czeka nas więcej pracy-przede wszystkim nad sobą :)
Ja dokładnie rok temu (mniej więcej wraz z założeniem bloga) zmieniłam swoje życie. Zaczęłam bardzo mocno wierzyć w swoje siły, moc autosugestii i materializować każdą chwilę:)  Wiele z moich życzeń już się spełniło, wiele jeszcze zostało do spełnienia i wiecie co? Tak łatwo się nie poddam. Wciąż tworzę lepsze jutro i Wam tego życzę:)

Miłego :)


7 komentarzy:

  1. Super !
    PS. w jakim programie zrbilas ten obrazek ? Napisz u mnie w komentarzach odpowiedz :)
    http://wonderfullthingsgarus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Dobrego i Jeszcze więcej sukcesów w dalszym blogowaniu:) Ja dopiero zaczęłam tą zabawę. Zapraszam do mnie http://fashion-shopping-inspiration.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i życzę wytrwałości dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! Sto Lat!....niech pisze nam ;p

    Pzdr.
    Czytelniczki z Chynowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie od początku nie było ale na pewno zostanę na długo :)
    Tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :):) w moim życiu też zaszły niewielkie zmiany.a zawsze coś....bo na lepsze>:)))powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.