piątek, 5 lipca 2013

duży naszyjnik /DIY

Hej Kochani!!
Co sądzicie o dużych naszyjnikach? Według mnie bywają świetnym dopełnieniem każdej stylizacji. Nadają jej charakteru, koncentrując całą uwagę na sobie. Potrafią ozdobić nawet najmniej atrakcyjny strój i zrobić z niego wyjątkowy set.
To absolutny must have każdej letniej stylizacji  :)


Postanowiłam zrobić moją własną wersję pokaźnej biżuterii. Postawiłam na duże koraliki w kolorze zielonym :)
Całość połączyłam z granatowym rzemieniem, dzięki czemu naszyjnik stał się bardziej uniwersalny i sprawdzi się również w sportowym wydaniu :)


Jak Wam się podoba? Miłego dzionka!!






10 komentarzy:

  1. bardzo fajny:)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też się podobają duże naszyjniki, a twój jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba! świetnie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. eh Ty zdolan i piekna bestio jedna no! :o)
    Uwielbiam zielony! I uwielbiam naszyjniki. A w polaczaniu i zielony i naszyjnik - bomba! :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik...a bluzka! bardzo ładnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik super sprawa. Fajna rzecz na lato.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    katenatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To niesamowite, co można samemu wyczarować... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna jesteś Malko i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też taki chcę:)m.E

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.