niedziela, 15 marca 2015

15 pomysłów na wielkanocne dekoracje/ DIY

Wielkanoc tuz tuz! Jesli jeszcze nie wiecie jak przyozdobic swoj dom, dzis kilka pomyslow na dekoracje, ktore wprowadza wiosenny, wielkanocny nastroj do kazdego wnetrza.

Pomysly te nie wymagaja duzego nakladu finansowego i sa bardzo proste w wykonaniu. Mysle, ze nie bedzie najmniejszego problemu z ich realizacja i kazdy znajdzie  tu cos dla siebie.
Czasami wystarczy 5 minut, aby zmajstrowac cos wyjatkowego i zyskac przy tym olbrzymia satysfakcje- to taki (bardzo przyjemny) skutek uboczny jesli zrobilo sie cos samemu ;)

1.



2.


3.




4.


5.


6. 


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


Zrodlo: 1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/ 10/ 11/ 12/ 13/ 14/ 15/  - zajrzyjcie koniecznie, aby zobaczyc jak latwo mozna zrealizowac te pomysly.


4 komentarze:

  1. Matko! Jak dawno mnie u Ciebie nie było :/ Miałam tyle zaległości, że nawet nie przeglądałam komentarzy, zaczynam wszystko nadrabiać, zapraszam się również do mnie na posta :)
    pozdrawiam Ilona ...jeśli mnie jeszcze pamiętasz :/
    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo mi miło, dziękuje :* na pewno bede wpadac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta, bardzo nie lubię.... Jeśli chcesz to zapraszam na swój blog - synestetyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.