wtorek, 27 września 2011

Ostatni "plasterek" lata

Pogoda w Ingolstadt jest dziś fantastyczna. Aż nie chce mi się wierzyć, że za kilka dni październik. Słonko grzeje tak mocno, że znów poczułam lato!!!  Najchętniej spędziłabym dziś cały dzień na świeżym powietrzu i naładowała swoje akumulatory, kąpiąc się w słońcu. Niestety, krótki spacer musi mi dziś wystarczyć... Pooglądałam stado małych wiewiórek, zebrałam mnóstwo kasztanów ( Kasztany mają właściwości lecznicze. Pomagają w bólach reumatycznych, a także łagodzą emitowane  promieniowanie wysyłane przez telewizor i komputer. Poza tym zmniejszają działanie żył wodnych ).
Mam wrażenie, że pogoda serwuje nam już ostatni "plasterek" lata tej jesieni, ale cieszę się z niego przeogromnie:)  Wydziela, co jakiś czas porcję ciepła. Nie jestem łapczywa, ale chcę więcej!!!!

Miłego popołudnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.