piątek, 23 września 2011

Perfekcyjna Pani Domu

W związku z tym, że już dziś zaczyna się astronomiczna jesień postanowiłam (jak na Perfekcyjną Panią Domu przystało ;) ) dzisiejszy dzień przeznaczyć na lekkie porządki.  Zaczęłam przede wszystkim od pożegnania mojej letniej garderoby ( na jakieś 8-9 miesięcy ) i powitania cieplejszych strojów. Następnie doprowadzając mieszkanie do porządku, wstawiając pranie i ogarniając przestrzeń dookoła siebie, postanowiłam zająć się sobą...

fot. Arkadiusz Wojciechowski
fot. Arkadiusz Wojciechowski


W tym celu wyszukałam przepis na peeling. Pisałam Wam już o peelingu, który według mnie jest bardzo skuteczny i godny uwagi ( Moisturising Sugar Scrub- peeling cukrowy) postanowiłam jednak postawić na coś domowej roboty. W związku z tym, że moje algi rozmnażają się w lawinowym tempie będą stanowiły idealną bazę mojego peelingu.

Peeling do ciała z cukrem
Potrzebujemy:
- 1/2 szklanki kryształów alg morskich
- 1/2 szklanki cukru
- oliwa z oliwek
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą.  Całość mikstury wcieramy z ciało i po chwili spłukujemy. Po takim domowym zabiegu skóra pozostaje gładka i nawilżona.


Jeśli jesteśmy już przy temacie oliwy z oliwek to nie mogę tu nie wspomnieć, że jest fantastyczna również na dolegliwości zdrowotne. Jakiś tydzień temu miałam poważny problem z uchem. Prawdopodobnie mnie gdzieś przewiało, co doprowadziło do strasznego bólu całej głowy. Ból ucha był tak straszny, że sen w tym czasie prawie nie był możliwy. W związku z tym, że właśnie zaczynał się weekend do lekarza nie udało mi się dotrzeć. Pojawiając się w pracy z watą w uchu kobieta, która ze mną pracuje poradziła mi, abym wypróbowała stary sprawdzony sposób. Powiedziała, że kiedyś leczyła nim swoje dzieci (..a, że ma ich pięcioro postanowiłam jej zaufać). Należy przygotować oliwę z oliwek i delikatnie ją podgrzać. Następnie zamoczyć wacik kosmetyczny w oliwie i wsadzić do ucha (najlepiej na noc i zasnąć ). Możecie mi nie wierzyć, ale po dwóch takich seansach ból ustąpił i obeszło się bez lekarza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.