piątek, 30 września 2011

Słoik pełen marzeń

Witam Wszystkich!!!
Dziś cudowny, ciepły dzień. Wstałam bardzo wcześnie (pomimo mojego wolnego dnia), jak to sobie zaplanowałam i realizuję od rana wczorajsze zamierzenia :) Zrobiłam dziś słoik z marzeniami. Tak, aby nigdzie mi one nie uciekły, nie wymazały się z pamięci i aby było mi łatwiej je realizować. Każde z nich jest tak samo ważne. Słoik wygląda dość prymitywnie, ale liczy się cel!!
Jak na razie punkt, po punkcie urzeczywistniam swoje plany, a już za chwilę wyruszam w mini "podróż" po Ingolstadt na moim nowym białym rowerze!!! Aaaaj ;)  Bardzo szybko udało nam się zmaterializować nasze nowe pojazdy, z czego niezmiernie się cieszę. Nareszcie nie musimy krążyć wzdłuż ringu, tylko szybko dojechać do punktu docelowego.

 .....Wszystko zależy ode mnie...
Wszystko w zasięgu moich rąk....














Każdemu z osobna życzę miłego, udanego, pięknego dnia!!!! Realizujcie swoje marzenia :)

4 komentarze:

  1. Świetny blog!!! Dobre teksy:)!!!
    Obserwuje!!:):*:*:* zapraszam do obserwacji mojego blogu i na ROZDANIE!!

    pozdrawiam
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko wygląda ten słoiczek:) U mnie dziś chłodno i już tak jesiennie, w dodatku choroba robi swoje. pozdrawiam i zapraszam do mnie:) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, na pewno motywujący pomysł! :) Może i ja taki sobie stworzę? ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł!!! Jestem za takimi słoiczkami!!! Zmotywowana... biorę się do dzieła, może to w końcu wyrwie mnie z melancholii....

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.