czwartek, 17 listopada 2011

remember

"Każdy powinien codziennie zrobić przynajmniej dwie rzeczy, których nie cierpi robić- tylko po to, żeby się sprawdzić"
                                                                                                    William James


Drogi Williamie Jamesie,
w takim układzie "sprawdzam się" dziś na każdym kroku, a limit "sprawdzania się"wykorzystałam kilkukrotnie.
Wykonałam dziś naprawdę dużo czynności, których robić nie znoszę. Z ciekawości postanowiłam "się sprawdzić" i owszem udało się...:) Przetrwałam owe czynności,  później pojawiło się nawet zadowolenie.
Pozwolisz więc Williamie Jamesie,  że przytoczę  jeszcze dwie inne myśli, które zadecydowały, że wciąż JESTEM NA TAK, pomimo ciągłego "sprawdzania się". A sprawdzać się sprawdzam, żeby się nie zatrzymać w miejscu, tylko realizować cele, postanowienia, marzenia... póki co robię te" dwie rzeczy, których nie cierpię robić", bo zdecydowałam się pójść do przodu, nawet jeśli coś pójdzie nie tak. Z wiarą w siebie i innych zbieram pozytywne nawyki. Teraz może być tylko lepiej :)
                                            
                                                                                                                   Malko

" Najlepszą bronią przeciwko stresowi jest umiejętność wyboru jednej myśli ponad inną "

"Nasze nastawienie na początku trudnego zadania bardziej niż cokolwiek innego decyduje o jego powodzeniu."
                                                                                                          William James


Materializacja myśli- cd. 

P.S.
Wciąż apeluję o pozytywne nastawienie i  dokonanie właściwego wyboru, przy doborze myśli ;) Dla tych, którzy nie widzieli "Jestem na TAK" zwiastun poniżej, a tym którzy widzieli polecam zobaczy jeszcze raz. Ciaoooo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.