środa, 4 kwietnia 2012

Świńska plaża

Hej :)
Witam Was w środowe popołudnie :)  Dziś wyjątkowo spędzam je razem z Emem, więc właśnie raczymy się kawką..
Chciałam podziękować Wam za udział w ankiecie, dzięki której już wiem co najchętniej byście podczytywały na moim blogu:) Myślę, że co jakiś czas będą pojawiały się  posty, w których postaram się sprostać Waszym oczekiwaniom.

Dziś pewna ciekawostka. Słyszałyście o świńskiej plaży na Bahamach? Tym z Was, którym o uszy obiło się po raz pierwszy powiem jedynie tyle, że jest to zjawisko nietypowe:)

Niektórzy jeżdżą na wakacje, aby podziwiać delfiny, inni, aby zobaczyć żyrafy, są i tacy, którzy płacą za to, aby ujrzeć świnie :) Na plaży Big Major Spot na Bahamach  można  (prawie jak nasze łabędzie przy zbiornikach wodnych) nakarmić pływające świnie. Są prawdziwą atrakcją dla turystów, którzy mogą uczestniczyć w rejsie, podczas którego te zwierzęta same podpływają po jedzenie. Potem wylegują się na plaży, odpoczywają pod palmami i prowadzą prawdziwie rajskie życie :)
Zobaczcie same  :)



Zachęcam również osoby, które jeszcze nie wzięły udziału w moim urodzinowym rozdaniu do zabawy ( tu możecie zgłosić chęć udziału ) :)

7 komentarzy:

  1. Świnki < 3

    Jak byłam mała to dzieciaki jarały się tygrysami, psami, końmi, a ja byłam oryginalna i lubiłam świnki ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe świetna ta plaża, choć nie popływałabym ze świnkami^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha czego to oni nie wymyślą .zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.