środa, 16 maja 2012

Lipstick

Hej kochani.
U Was też taka zimnica? Nie wspomnę już o tym, że sennie i nawet kawa nie pomaga. W takie dni jak dziś najchętniej nie wyłaniałabym się z domu...eeehhhh. Lepiej!...spod kołdry bym nie wychodziła! No, ale skusiłam się i nie żałuję:) Wpadłam w przerwie w pracy do pobliskiej drogerii i przyniosłam nowe łupy :)

Tym razem nie mogłam oprzeć się pomadkom w moim ulubionym odcieniu Nude :)
W związku z tym, że trudno było mi się zdecydować, którą wybrać wzięłam wszystkie trzy.. i to była dobra decyzja :)

od lewej:
1. p2 pure color lipstick-  020 Sunset Boulevard
2. essence- 52 In The Nude
3. p2 pure color lipstic- 010 Rodeo Drive



20 komentarzy:

  1. Nude najlepsze ;)

    haha będę wiedzieć co zrobić jak nie będe mogła wybrać ;p wezmę wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory!!!:D


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za mily komentarz :) wpadaj czesciej :) a moze obs :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kolorki nude!! są genialne!!:)






    zapraszam do mnie na pierwsze rozdanie;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza rózowa jest idealna! :)
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta z essence :)!
    zapraszam na konkurs, do wygrania Stylowe Butki :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. essence- 52 In The Nude super kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza mi się najbardziej podoba:) i ma taką fajna nazwę Sunset Boulevard:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. likee your blog dear,
    keep posting and go for it!!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja gratuluję setki obserwatorów :)
    Szminki super. Lubię nude usta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też się strasznie podobają, ale mam na razie tylko jedną i inny krój ;)
    świetne kolory szminek!

    OdpowiedzUsuń
  13. podobaja mi sie kolory szminek:)P

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne, delikatne odcienie ;))


    zapraszam do mnie: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo subtelne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pierwszy kolor szminki jest świetny!!!

    zapraszam do mnie:)!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.