wtorek, 29 maja 2012

słoje ozdobne

Hej:)
W całym tym pourlopowym zamęcie zapomniałam pokazać Wam, co udało nam się zrobić z Dominiką (siostrzenicą Ema), podczas jednego leniwego popołudnia spędzonego w garażu :)
Gdy Em grzebał coś przy aucie, my postanowiłyśmy wykonać ozdobne słoiki :)
Ostatnio natrafiłam na podobny pomysł na blogu u Madzi ze Sztuki Studiowania. Jej słoiki były różowe, ozdobione króliczymi podobiznami. My stworzyłyśmy magiczne, mieniące się srebrem i zlotem "wróżkowe" słoje:)
Ja przeznaczyłam  mój słoik do przechowywania cukierków i innych słodkości, Domka zaś postanowiła w swoim trzymać kamienie :)

Myślę, że jest to ciekawy pomysł na spędzenie czasu, a przy okazji na stworzenie czegoś naprawdę fajnego, w krótkim  czasie:)

Co potrzebujemy?
- słoik
- klej szybkoschnący (typu kropelka)
- spray w ulubionym kolorze
- figurkę ozdobną
- ozdoby (trawy, bibuła, kokardy, cekiny i co nam przyjdzie do głowy)


 Jak to zrobić?
- przyklejamy naszą figurką do pokrywki,
- gdy klej wyschnie malujemy całość (figurkę + pokrywkę) sprayem ( 2 warstwy),
- w oczekiwaniu na wyschnięcie farby ozdabiamy słoik

Gotowe :) Prawda, że łatwe? :)

10 komentarzy:

  1. a w takie figurki gdzie się zaopatrzyłaś? cudne oba słoiczki !

    OdpowiedzUsuń
  2. pięęęęęęęęekne ;-) MONT


    Ps. Figurki -- to ja wskazałam Maiko miejsce z wróżkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo kreatywna.masz super pomysły.Słoiki fantastyczne:):D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne:)ja nie mam takich zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaki piękny efekt;)


    ps. u mnie nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne cacka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne! :) zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.