piątek, 1 czerwca 2012

EKO torby

Hej:)
Od jakiegoś czasu staram się nie korzystać z jednorazowych reklamówek, choć Em się śmieje, że po mieszkaniu wala się ich cała sterta. Oczywiście nie mówię tu o zakupach w sieciówkach modowych, bo tam zawsze wepchną mi jakąś plastikową torbę reklamową. Wybierając się natomiast do sklepu po jakiekolwiek artykuły spożywcze, w mojej torebce nie może zabraknąć materiałowej, ekologicznej torby wielokrotnego użytku.
Według mnie jest to fantastyczne rozwiązanie. Taką torbę możemy mieć zawsze przy sobie i sięgnąć po nią w każdym momencie. Możemy ją wyprać, gdy się wybrudzi i ponownie ją użyć. Działamy przy tym z korzyścią dla środowiska, a w dodatku wygląda dużo lepiej niż plastikowa reklamówka.

Podczas ostatniej wizyty w Polsce dostałam właśnie taką torbę od kuzynki (S.), która zawsze zaopatrzy mnie w jakiś przydatny gadżet. Została ona uszyta przez dziewczynę mojego kuzyna (B.), która to jest mistrzynią robótek ręcznych. Jej specjalnością jakiś czas temu stały się przeróżne torby. Tym razem padło na te ekologiczne, które z wielką starannością i precyzją wykonuje. Ja jestem pod mega wrażeniem. A Wam jak się podoba? Co sądzicie o torbach ekologicznych?

Gdyby nie to, że B. nie ma obecnie "pod ręką" pewnie poprosiłabym o uszycie takiej torby specjalnie dla Was. Kto wie, może jeszcze będzie okazja:)




17 komentarzy:

  1. ja też mam taką torbę wielorazowego użytku z materiału- fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam pełno takich toreb :) nie cierpię reklamówek...ale ostatnio na starość chodzi za mną jakiś fajny wiklinowy kosz na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś czas temu kupiłam fajny koszyk :) może Wam go kiedyś pokarzę.. na razie trzymam w nim kwiaty :)

      Usuń
  3. ja mam zielona i zolta, ktora sie fajnie sklada i po zapieciu wyglada jak portfelik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem gustowne
    ja mam taką zieloną eko-torbę i też stale mam ją w torebce

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam kilka wprawdzie chodze z nimi tylko na zakupy spozywcze, ale bardzo wygodne!!pozdrawiam

    mon-papillons.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dzisiaj nie na temat post
    hihihi dziś DZIEŃ DZIECKA

    MONT


    :-) torba pięęęęękna

    nawet na plaże się przyda czy na basen :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam też taką fajną torbę :)twój prezencik ładniutki:)P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkie i praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA DZIECKA

    OdpowiedzUsuń
  10. eko torby są dobre ale jakoś nie trafiłam na wzór, który by mnie przekonał

    OdpowiedzUsuń
  11. też posiadam bardzo podobne *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio wyszukałam w sh eko torbę z TOPSHOP'U za całą złotówkę :P jestem z niej mega zadowolona :) na zakupach foliowym reklamówkom mówię zdecydowanie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne te torby :) na zakupy czy na uczelnie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem którą wybrać, obie mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.