piątek, 22 czerwca 2012

p-r-o-d-u-k-t-y-w-n-i-e, czyli jest co robić

Hej :)
Lato zaczęło się upałem, pięknym słońcem i wysoką temperaturą, a już dziś wszystko wróciło do normy, czyli jest pochmurnie i nieciekawie. Czasem jednak zza chmur wyjdzie słońce, więc mam nadzieję, że się wypogodzi.
Dziś piątek, co oczywiście oznacza u mnie wielką radość i zadowolenie z dnia wolnego. Ostatnio pisałam Wam jak przeważnie spędzam piątki...Nic tak dobrze na mnie nie działa jak zakupy :)
Ale dziś na typowy shooping się nie wybieram, nie mniej jednak zakupowo na pewno będzie. Dopinam listę przydatnych rzeczy jakie jeszcze musimy dokupić, by uwić nowe gniazdko i możemy działać:)
Wczoraj wykonaliśmy kawał dobrej roboty i większość już znalazła się już na właściwym miejscu. Sprawiliśmy sobie kilka nowych przedmiotów i wszystko zaczyna już jakoś wyglądać. Dziś raczej tylko sprawy kosmetyczne.. żarówki, listwy itd. 
A Wy jak spędzicie dzisiejszy dzień?  My z pewnością produktywnie.



Katy Perry - Wide Awake von KatyPerry-Official

10 komentarzy:

  1. Troche popracuję, trochę pobloguję ;) Dziś w Krakowie brak słoneczka więc zaplanowana na popołudnie wycieczka rowerowa chyba nie wypali. No cóż, porażkę Niemców obejrzymy w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :o)
    o urzadzanie - to swietna rzecz! conajmniej tak samo dobra jak typowy babski shopin, no przynajmniej dla mnie, az niedlugo chcemy sie przeprowadzic CALA MASA urzadzania przedemna :o)
    Poki co jednak przeprowadzilam "tylko" bloga mojego na blogger.

    A na dzis mam prace w planie, wyzjazd na weekend do rodzinnego domu i wieczorem kibicowanie Niemcom, jeszcze nie wiem komu Tata bedzie kibicowal ... zazwyczaj wszyscy w domu sa przeciko mnie i "moim Niemcom" ;o).

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niestety od kilku dni pada pochmurno szaro buro ;/
    lato się ociąga buu

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też szaro buro kolejny dzień:/ więc ja czekam na te upały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to mówią "piątek weekendu początek" dlatego też go bardzo lubię, mimo że dziś pogoda u mnie nie zachęca do niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię na swojego bloga na letnią wyprzedaż szafy.
    Asos, Zara, H&M, New Look i inne już od 8zł.
    Pozdrawiam :)

    http://www.lovexmoschino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że pokażesz wasze "gniazdko" już wykończone :)
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :) Super blog ,zaczynam obserwować i zapraszam do siebie :)
    Co do dzisiejszego dnia to spędzę go z matemtyką bo w poniedziałek ją poprawiam a właściwie zaliczam na 2 ,więc trzymaj kciuki :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze czyta się twoje notki c:
    Masz ochotę na obserwację? Tylko bez spiny c:
    Pozdrawiam, Poppy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja na szybko ze skromnym zaproszeniem na rozdanie :)

    http://nothingbutbeauty7.blogspot.ie/2012/06/anniversary-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.