poniedziałek, 9 lipca 2012

parawan :)

Hej :)
Jak tam u Was? Ja się zrobiłam jakaś ospała mimo cudownej pogody jaka panuje na dworze.
W związku z naszą przeprowadzką, wciąż jeździmy gdzieś w poszukiwaniu gadżetów do mieszkania, cały czas urządzamy i coś ulepszamy. Podczas ostatniej takiej wyprawy upatrzyłam sobie parawan pokojowy, który genialnie nadaje się do naszego niewielkiego mieszkanka, znajdując zastosowanie wręcz idealne, na tak małej powierzchni. Takie parawany jednak nie są zbyt tanie, a te, co udało nam się obejrzeć były dość prymitywnie wykonane. Stwierdziłam więc, że za tak wygórowaną cenę, to ja takiego szajsu nie kupię! Ale, ale.. wciąż chciałam go mieć...Więc mój Em ukochany postanowił mi zrobić własny :) Proces produkcji przebiegł sprawnie i efekt pozytywnie mnie zaskoczył :) A jak Wam się podoba?




A na koniec kwitki, które dziś czekały na mnie w domu :)


14 komentarzy:

  1. Gdybym miała odrobinę większy pokój niż 3 m na 3... To też bym zrobiła taki parawanik. ; <

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tylko kochać tego swojego Ema ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra robota ! :o)
    ja rowniez kocham sie w parawanach.
    marzy mi sie taki bialy, azurowy i w sypialni... :o) tylko czy ja znajde taka sypialnie gdzie bedzie mozna go wstawic? no nic, narazie szukamy mieszkania, w srode pierwsze zwiedzanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uda się, uda...jestem pewna :)... i miejsce na parawan też się znajdzie ;)

      Usuń
  4. Wszystko, co jest Home Made i DIY jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to pięęęęękne MONT

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ten Twój Em. jest zdolny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł i jaki zdolny mężczyzna =)
    Myślę, że ich cena przez to, że wyglądają stylowo i bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w sklepie nie wyglądały tak stylowo, tym bardziej się cieszę, że nie kupiłam :) Ten natomiast spełnia wszystkie moje oczekiwania :) W dodatku zrobiony przez mojego mężczyznę, więc wartość tym samym wzrosła :)

      Usuń
  8. świetny! i racja że niektóre rzeczy warto jednak zrobić samemu, satysfakcja i zaoszczędzone pieniądze ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja.przepiękny parawan.. i jeszcze urocze kwiaty.och ale szczęściara z Ciebie Malko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda... skromnie nie zaprzeczę :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.