piątek, 17 sierpnia 2012

Urodzinowe rozdanie

Hej kochani :)
Wakacje nad morzem dobiegły końca, ale mój urlop nadal trwa. Jest kilka zdjęć z nad Bałtyku, choć ich ilość nie powala (nakłonić Ema do biegania za mną z aparatem graniczy z cudem- niestety :( ). W takiej sytuacji pozwolę sobie przygotować dla Was mały mix po zakończeniu urlopowania....Z samego rana wyruszamy do stolicy Dolnego Śląska, a następnie zagościmy na kilka dni w Jeleniej.  Myślę, że do czasu powrotu na niemieckie rewiry coś dla Was z kraju uzbieram :)

Tymczasem przychodzę do Was z urodzinowym rozdaniem :) Jak wspominałam kilka postów wcześniej jest mała niespodzianka. Nadchodzi dzień zwany Urodzinami Malko Bloga, czyli pierwsza rocznica  mojej działalności blogowej. Z tej okazji mam dla Was mały konkurs, w którym nagrodą jest zestaw świec zapachowych, własnoręcznie zrobionych przeze mnie i Ema. Jest to bardzo osobista nagroda, w którą włożyliśmy mnóstwo czasu i serca.  Do tego dorzucam małą niespodziankę od siebie :)
Jako że do urodzin zostało jeszcze 10 dni.  Liczę na Waszą kreatywność.






Co trzeba zrobić? 

- przygotować projekt związany z Blogiem MALKO (czyli coś co kojarzy Wam się z moim blogiem, bądź w jakiś sposób go obrazuje). Technika dowolna ( np. zdjęcia, filmy, muzyka, hand made itp). Tu macie szansę się wykazać i jestem pewna, że bez moich podpowiedzi jesteście w stanie mnie zaskoczyć.
- wysłać swój projekt na  malko.malitka.blogspot@googlemail.com
- w temacie maila napisać: rozdanie/ swoje imię i nazwisko
- dodatkowo możecie  zostać obserwatorem bloga (nie jest to warunek konieczny, jednak będzie to miły prezent urodzinowy:))


Rozdanie potrwa do 27.08.2012. 
28.08 zostanie wyłoniony zwycięzca, a wybierze go Em:)
Najlepsze prace z wielką chęcią opublikuję na blogu:)

Zachęcam wszystkich do zabawy!!!

4 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.