wtorek, 11 września 2012

malowane kluczyki

Zdarzyło Wam się stać pod drzwiami wejściowymi do domu i szukać właściwego klucza? Mi niejednokrotnie i przyznam, że jest to zajęcie mało atrakcyjne, wręcz irytujące i doprowadzające mnie do szału :)  Żeby takich sytuacji uniknąć można oczywiście zaopatrzyć się w odpowiednie nakładki na klucze, które rozwiązują sprawę, często jednak bywają one w nieciekawych kolorach ...dlatego... warto wyczarować własne "magiczne kluczyki":)
O tym sposobie przypomniała mi jedna z blogerek, choć przyznam, że już jako dziecko miałam przyjemność zapoznać się z tym domowym rozwiązaniem zdobnictwa kluczy, gdyż moja babcia uwielbiała wszelkiego rodzaju domowe metody:)
Jak wiadomo, każda z nas ma w domu mnóstwo lakierów do paznokci, w naszych ulubionych kolorach...można znaleźć dla nich również inne zastosowanie, niż tylko tradycyjne pomalowanie nimi paznokci :)



Co o tym myślicie?

12 komentarzy:

  1. Dobry pomysł! Blog świetny... Dzięki za odwiedziny, oczywiście dołączam do grona i będę zaglądać częściej ;) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwieeeelbiam takie blogi :)) Naprawdę:) . Chciałabym Cię zaprosić do siebie. http://www.hushaaabye.blogspot.com Z pewnością znajdziesz tam wiele dla siebie :). Zapraszam do obserwowanych, na pewno odwdzięczę się tym samym :). Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również pomalowałam w ten sposób kilka kluczy. Słyszałam również, że niektórzy malują sobie spodnie różnymi kolorami lakierów. :D
    Podoba mi się Twój blog, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym to ja jeszcze nie słyszałam :)
      Bardzo mi miło, witam na blogu :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł, w dodatku klucze wyglądają efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak pomalowałam moje klucze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł:) może i ja się wezmę za pomalowanie moich xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam problemu z kluczami, ale sam w sobie pomysł jest świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tak ostatnio zrobiłam i mama strasznie się na mnie wydarła xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny i prosty sposób,żeby sobie ułatwić !!!! i ozdobić pięknie klucze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.