sobota, 12 stycznia 2013

Odkryj w sobie siłę przez AFIRMACJE !


"Z każdym dniem, pod każdym względem, czuję się coraz lepiej"

                            -Emile Coue


Hej Kochani.
Dostałam od Was kilka pytań na temat afirmacji. Pytacie mnie, czym właściwie są afirmacje i jak ja z nich korzystam. Afirmacje, to nic innego jak urzeczywistnienie.
Należę do osób, które bardzo mocno wierzą w potęgę słów. Staram się wypowiadać tylko pozytywne stwierdzenia (oczywiście z różnym skutkiem- są lepsze i gorsze dni). Unikam narzekania i ludzi narzekających, którzy swoim niezadowoleniem przyciągają do siebie negatywne zdarzenia, potęgują swój stan ciągłym przepowiadaniem nieszczęść.
Cenię ludzi uśmiechniętych, obdarzonych pozytywną aurą, którą stale podtrzymują. Przewidujących sukcesy, radość i szczęście. Ci, którzy swoją pozytywną energią zarażają innych. Tylko z takimi ludźmi chętnie spędzam czas i tylko takimi ludźmi chcę się otaczać :)
Wracając do afirmacji.. te pozytywne bardzo pomagają w trudnych momentach i potrafią zdziałać cuda!! Możecie mi wierzyć lub nie, ale nieraz się o tym przekonałam! Odkąd odsunęłam na bok ciągłe narzekanie i ludzi zrzędzących zaczęłam myśleć pozytywnie, a wraz z tym wiele się zmieniło (nie muszę dodawać, że na lepsze). Ciągle powtarzam sobie w głowie ulubione afirmacje, które działają na określone obszary życia. Pozytywne słowa potrafią zdziałać naprawdę wiele.
Jeśli nie macie swoich własnych, możecie skorzystać z gotowej bazy afirmacji. Wybraną afirmację wystarczy powtarzać w czasie teraźniejszym, 3 razy dziennie, najlepiej 15 razy z rzędy (podobno, zachowując ten schemat lepiej działa na podświadomość), wkładając w to pozytywne emocje oczywiście!
Następnie, już tylko nbależy oczekiwać nieprawdopodobnego obrotu spraw:)

6 komentarzy:

  1. Powiem Ci,że zaciekawił mnie Twój post,jak narazie jest to dla mnie ciekawostka,z którą spotykam się tak naprawdę pierwszy raz,ale myślę,że to świetna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty masz ładne oczy! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja popieram!;) Ja zawsze sobie powtarzam że bedzie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się .pozytyw przyciąga pozytyw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna jesteś ! Pełna optymizmu, to wielka zaleta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.