czwartek, 17 stycznia 2013

satynowe wieszaki

Jestem ogromną fanką pięknych rzeczy i dobrze mi z tym!  Nic na to nie poradzę :) Uwielbiam wszystkie piękne przedmioty, od których nie mogę oderwać wzroku.
W prezencie gwiazdkowym dostałam od Mont urocze satynowe wieszaki, do których zakupu przymierzałam się już od dawna. O tym, że fenomenalnie wyglądają mówić nie muszę.. Największą ich zaletą jest jednak to, że są niezwykle funkcjonalne. Nadają się idealnie do wieszania delikatnych ubrań (tj. np. sweterki), bez obawy powypychanych ramion. Nasze rzeczy pozostają nienaruszone i gotowe do założenia. (M.- jeszcze raz dziękuję. Moje sweterki też są Ci wdzięczne:))


A Wy, co o nich sądzicie?

11 komentarzy:

  1. genialne!!!

    Pozdrawiam Ania
    http://detailinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawdę stylowe :)
    JA też ich chcę sobie je kupić ale jakoś ie mam czasu !!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne i słodkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) są sliczne!
    obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne . a wiesz w jakich sklepach można je zakupić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dostałam w prezencie, ale widziałam podobne na Allegro :)

      Usuń
  7. :-) cała przyjemność po mojej stronie MONT

    a jak Ema prezencik ???

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe posty, dołączam do obserwujących :)

    cherryfication.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.