poniedziałek, 7 stycznia 2013

strawberry dreams

Hej:)
Jak Wam mija wieczór? U mnie odrobina relaksu przy truskawkowych aromatach, które sprawiają, że czuję się jakby lato miało przyjść już jutro.. A wraz z nim mnóstwo słońca i truskawkowych koktajli, za którymi już bardzo tęsknię (póki co pozostaje mi tylko truskawkowy syrop do piwa lub dżem- ten niby z  truskawki..). Temperatura mało letnia (choć na szczęście zimowa też nie!!)sprawia jednak, że łatwo zejść na ziemię. Korzystając, dogrzewam się gorącą herbatą (truskawkową? nie, choć żałuję..), a jedyne co uratować mnie teraz może, to gorący prysznic (truskawkowy oczywiście!:), by móc przenieść się znów myślami na gorącą plażę z koszem pełnym truskawek..

A co u Was?



2 komentarze:

  1. U mnie inne zapachy, aczkolwiek również z komonka :o)
    Generalnie kiepsko dziś, źle się czuję, gardło znów boli, ja chcę ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.