poniedziałek, 18 lutego 2013

P2 Sheer Glam Lipstick: 060- Fame i 050- Flashdance

Jak Wam minął weekend?
Mi zdecydowanie za szybko... Trzy dni w podróży i ponad 1000 km w aucie. Szybkie wizyty, szybki sen i równie szybki powrót. Dla mnie zbyt intensywne tempo jak na odwiedziny w Polsce, ale cóż...
"Zaliczyliśmy" moją panią od podkręcania zgryzu, zobaczyliśmy się z rodziną..i to by było na tyle:) Do powrotu zmusiły nas obowiązki dnia codziennego, bo gdyby nie to pewnie by nas tu jeszcze nie było :)

Przy okazji chciałam pokazać Wam dwie nowe pomadki, które wpadły w moje ręce. O firmie p2 już Wam kiedyś pisałam. Co jakiś czas kupuję ich lakiery do paznokci (mają świetną kolorystykę, długo się trzymają i są dość tanie). Z bazy pod makijaż zresztą też byłam zadowolona. Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w kilka pomadek w kolorze "nude" z p2, które także przypadły mi do gustu. Teraz przyszedł czas na odrobinę koloru.
Tym razem przetestowałam P2 Sheer Glam Lipstick: 060- Fame i 050- Flashdance. Przyznam szczerzę, że od razu się polubiłyśmy. Obie nadają bardzo delikatny odcień na moich ustach. Ta pierwsze delikatnie wpada w róż, druga zaś w pomarańcz. Kolory są bardzo dyskretne, a usta delikatnie się błyszczą. Dzięki swojej kremowej konsystencji nie wysuszają ust jak inne pomadki. I najważniejsze- nie odkłada się w ich kącikach ("zlizują" się równomiernie- dla mnie to podstawa!).
A Wy co o nich sądzicie?

Miłego dnia:)

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak prezentują się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny!
    Świetne te szminki :)
    mają piękny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  4. oh cudownie wyglądają te szminki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.