środa, 6 marca 2013

marzenia ponad wszystko!


"Żeby mieć siłę do przetrwania w kryzysie, musisz mieć jakiś wyższy cel - marzenie większe, niż tylko pieniądze i ich zarabianie."
 Anonim 

Hej:)
Jak Wam mija dzisiejszy dzień? Nieustannie myślę o nadchodzącej wiośnie. Wszystko dookoła budzi się do życia, co sprawia, że ten czas jest właśnie tak wyjątkowy. I te piękne kwitnące drzewa- mój ulubiony widok (cały rok na to czekam..).
Za sprawą większej ilości słońca wzrasta poziom endorfin w moim ciele, a ja promienieję:) Mam więcej pomysłów, lepszy nastrój i świeższe spojrzenie na to, co dzieje się wokół.
Wraz z nadejściem kolejnej wiosny, zdaję sobie sprawę, że czas na jakąś rewolucję. I ta rewolucja zawsze mnie wtedy zaskakuje! Nigdy nie wiem, co dokładnie się wydarzy, ale wiem, że jakieś marzenie się właśnie spełnia ( i spełnia się wtedy naprawdę).
Wiosna, sama w sobie jest czymś doskonałym.. Jestem pewna, że czekają mnie same dobre wieści (być może Ciebie również- musisz być jedynie pewien/-a, że właśnie tego chcesz:). I tylko, takich chwil się spodziewaj. Jeśli oczekujesz dobrego- dobre dostaniesz (sprawdzona teoria na własnej skórze!!).
Miej wielkie marzenia, postaw cel i oczekuj najlepszego!
W tym roku mam kilka małych- wielkich marzeń, które czekają na urzeczywistnienie. Wszystkie, te niematerialne życzenia są dla mnie niezwykle ważne- resztę kupię sobie sama !


Mam teraz naprawdę dużo na głowie i wielką nadzieję, że już niebawem doba jakimś cudem mi się wydłuży:)
Tymczasem rozkoszuję się piękną pogodą i nadrabiam zaległości.
Dziś jest MÓJ DZIEŃ!!  Wszystko więc musi się udać :)

POŁOWA SUKCESU? -W lustrzanym odbiciu dostrzec odrobinę koloru.
Miłego popołudnia!

3 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.