wtorek, 7 maja 2013

dzień 2- ulubiony kolor:)

Hello:)
Drugi dzień wyzwania fotograficznego sprawił mi niezły problem. Niby temat całkiem przyjemny, ale...

ULUBIONY KOLOR.. no właśnie. Kocham absolutnie wszystkie barwy.
Oczy najchętniej maluję na brązowo, usta na różowo, a paznokcie na miętowo. W szafie mam całą tęczę, a dodatki do pokoju najchętniej wybieram białe... Uwielbiam błękit nieba i rudość wiewiórek. I co tu wybrać?
Ciężki orzech do zgryzienia...

Postawiłam na róż, bo on zawsze poprawia mi humor  i czerwień- kolor miłości :)

W upalne dni popijam wodę z cytryną, a w mojej szklance nie brakuje dobrego nastroju!



Mimo, że w szafie panuje absolutne kolorowe szaleństwo to jednak różowe pozycje należą do ulubionych.
Po zaglądnięciu do mojej garderoby te wieszaczki od razu rzucają się w oczy:)


I kolejne obowiązkowe pozycje w kuchni- obieraczka do warzyw (nie wyobrażam sobie bez niej życia:)) i urządzenie do odcedzania makaronu - wszystko w odcieniach różu:)

 Jak tylko zobaczyłam te trampki wiedziałam, że będą moje- są urocze:)

 
I namiastka mojej lakierowej kolekcji :) Wprawdzie nie róż, a mięta jest moim ulubionym odcieniem, ale przecież wszystko tak szybko się zmienia...


A jaki jest Wasz ulubiony kolor? Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. fajne zdjecia ;) kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super żelkowa interpretacja, a! i wieszaczki też są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia
    a różowe wieszaki mnie oczarowały

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jak kolorowo !! pięknie, szczególnie kuchenne urządzenia mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia. Widać, że masz do tego smykałkę^^ może następne zdjęcia zrób w barwach koloru indygo..? To mój ulubiony, kochany kolorek^^
    Pozdrawiam ;*



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Niestety tak się składa, że w kolorze indygo nie mam ani jednej rzeczy, hhee:) Pozdrowionka:*

      Usuń
  6. I ja mam odcedzacz do ziemniaków, ale ...zielony:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie to bardzo przydatna rzecz w kuchni:) zwykłe pokrywki się nie sprawdziły :)

      Usuń
  7. Uwielbiam Twoje różowe wieszaki. Pochwalę się, że posiadam miętowe i jestem z nich bardzo zadowolona :-)
    Serca też są przyjemne dla oka. To żelki do kąpieli? Nie mogę rozszyfrować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, też muszą być piękne:) A moje serduszka to "lód" do napojów :)

      Usuń
  8. O, jak pięknie tu u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się te serduszka - to takie jakby kostki lodu wielokrotnego użytku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.