poniedziałek, 13 maja 2013

mój dzisiejszy talerz:)

Witajcie w poniedziałek!
Jak dobrze mieć mężczyznę, który odnajduje się w kuchni. Mimo, że na pełen etat raczej nie mam co liczyć, to te sporadyczne obiadowe podboje rozpieszczają po całości moje podniebienie i oczy.
Do szczęścia potrzeba mi naprawdę niewiele. Musi smakować i ładnie wyglądać.
Mięsko z grilla (może być elektrycznego), pieczone ziemniaczki w mundurkach, do tego sałatka capresse, odrobina świeżych warzyw oraz sosik czosnkowy i jestem przeszczęśliwa:)
Mmmm... to było naprawdę wyśmienite (Em :*)

A jak tam u Was w poniedziałek ? Bye:)





9 komentarzy:

  1. o matko pysznie wygląda ten Twój talerz! az narobilaś mi smaka na takie grilowane mięsko

    OdpowiedzUsuń
  2. Danie wygląda meeega smakowicie ;-)) Aż mi ślinka pociekła na sam widok!

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! <3 Totalnie w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności jeszcze zrobione i podane przez ukochaną osobę** super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.