czwartek, 8 sierpnia 2013

Essence Nail Art Magnetic

Hej Kochani!
Jakiś czas temu zakupiłam nowość od Essence, a mianowicie Nail Art Magnetic. Szczerze mówiąc, gdy zobaczyłam go w sklepie od razu wzbudził moją ciekawość.
Wprawdzie szukałam jakiegoś lakieru holograficznego, który zastąpi mi te z Golden Rose ( tak poza tym, jeśli ktoś wie, gdzie w Jeleniej Górze znajdę stoisko Golden Rose błagam o pomoc!!!), to chyba nie będzie łatwo znaleźć mi jego zastępcy..

Lakier ma w sobie drobinki żelaza, które z pomocą magnesu (dokupujemy go ekstra) wyczarowuje nam wcześniej wybrany wzór. W mojej drogerii były dostępne cztery wzory.
Ja pokusiłam się o gwiazdkę, która szczerze mówiąc wychodzi mi z różnym skutkiem, a na zdjęciu właściwie prawie jej nie widać.


Magnes przykładamy "do paznokcia" (tak aby się z nim nie stykał) na 15-20 sekund.



Po tym czasie otrzymujemy nasz wzór.


Czy kupię go ponownie?

Raczej nie. Mimo, że ma piękny odcień, który w słońcu cudnie się mieni, to jednak nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia.
Wzór jakiś tam owszem wychodzi, ale według mnie nie wygląda to jakoś rewelacyjnie. Poza tym lakier (przynajmniej na moich paznokciach) nie utrzymuje się dłużej niż jeden dzień, a to zdecydowanie za krótko.
Spodziewałam się czegoś więcej.

A Wy miałyście z nim do czynienia? Czy któraś z Was go używała? Co o nim myślicie?

3 komentarze:

  1. ale trzeba przyznać że ładnie prezentuje się na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ciekawie..a o lakierach holograficznych, o których tam też piszesz nigdy nie słyszałam...
    Pozdrawiam ;*



    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło wspaniale!
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.