środa, 7 sierpnia 2013

Karpacz

Hej:)
Wprawdzie jesteśmy już w połowie tygodnia, ale to nie przeszkadza na teleportację w czasie.
Weekend spędziliśmy w Polsce, załatwiając sprawy. I choć czasu było naprawdę niewiele na jakikolwiek wypoczynek nie odmówiliśmy sobie wizyty w Karpaczu :)
Z mojej rodzinnej Jeleniej Góry to przysłowiowy rzut beretem,  a czas płynie tam zupełnie inaczej..


Jeśli tylko będziecie mieli okazję znaleźć się w Karpaczu odwiedźcie koniecznie lodziarnię Sopelek, która od 1973 roku robi najlepsze lody w mieście :)
 Poznacie ją po długich kolejkach!


Można spotkać Liczyrzepę..




kupić wódki regionalne..


i coś na zagrychę..


A jakby tego było mało.. Zagroda Góralska czeka.


Do zjazdów zachęca Kolorowa



Dla duchowej transformacji  też coś się znajdzie..


My spędziliśmy w Karpaczu zaledwie dwie godziny, ale tym którzy są nastawieni na całodniowe chodzenie z pewnością przydadzą się wygodne buty.



















Domka też z nami była :)



Uwierzcie mi, tamtejsze powietrze jest naprawdę wyjątkowe.. Tęsknię za nim na co dzień.




Miłego wieczoru :)

13 komentarzy:

  1. Nie byłam nigdy w Karpaczu, ale wierzę, że jest tam wyjątkowe powietrze i klimat, ja to samo odczuwam w Tatrach... I zawsze mam tam meega apetyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, masz bardzo ciekawego bloga, z chęcią obserwuję. :) :*
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę! To byłaś bardzo niedaleko mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. do Karpacza trzeba jechać na 3 dni, chociaż nawet i ta trójka byłaby za krótka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu moich praktyk w Karpaczu (jakieś 10 lat temu) zdecydowanie jeden mi wystarcza :)

      Usuń
  5. ubóstwiam spędzać czas w górach ! przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie byłam w Karpaczu, może kiedyś ?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne foty:) Byłam w Karpaczu,ale tak dawno,że niewiele pamiętam:)Długo nie byłam w górach,po Twoim poście zatęskniłam za nimi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne fotki. Uwielbiam Karpacz, ma swój niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje;) Ja tez go uwielbiam, jak tylko jestem w rodzinnych stronach wpadam tam na maly relaks ;)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, a przez te lody zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.