poniedziałek, 19 sierpnia 2013

poniedziałkowa motywacja # 3

Hej Kochani!
Rozpoczynamy kolejny tydzień :) Mam nadzieję, że nastroje Wam dopisują, mimo tej  "płaczliwej" pogody za oknem! Jestem pewna, że mam samych pozytywnie nastawionych do życia czytelników, którym deszcz nie jest w stanie przeszkodzić w rozpoczęciu fajnego tygodnia!

Dziś cytat, który ma nam wszystkim przypominać o tym, że czasem sekunda lub najdrobniejszy szczegół może uczynić z nas zwycięzców i zaważyć o naszym losie!
Czasem wystarczy dać tylko odrobinę więcej niż inni, by odnieść prawdziwy sukces i odmienić swoje życie..

Miłego tygodnia!


8 komentarzy:

  1. Świetny cytat. :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że masz samych pozytywnie nastawionych do życia czytelników ;-)
    Mi ta pogoda w niczym nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie! W końcu jest czym oddychać ;p
    Strasznie podoba mi się ten cytat ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nic nie jest w stanie przeszkodzić w rozpoczęciu fajnego tygodnia. Ale zaraz... kiedy zaczyna się tydzień? :O

    OdpowiedzUsuń
  4. żebyśmy my, relacje które tworzymy, zdarzenia które przeżywamy, były warte pierwszego miejsca - wysilimy się trochę! (~_~)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.