piątek, 4 października 2013

świece MALKO :)


Witajcie!
Dziś przychodzę do Was ze świecami własnej produkcji, o których Wam wcześniej wspominałam. 
Światło świec, ich zapach i widok od zawsze wywoływały we mnie miłe odczucia. Bez dwóch zdań mają w sobie coś wyjątkowego! 
Nastrajają mnie pozytywnie, a wnętrzu dodają ciepła i wyjątkowej atmosfery. 

Niestety w związku z tym, że świece w błyskawicznym tempie trafiły do pobliskiego sklepiku (juuupi:)) nie udało mi się każdej z osobna sfotografować.

Wrzucam Wa kilka (mocno roboczych) zdjęć, które powstały zaraz po ich stworzeniu, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają...


Wszystkie świece pięknie pachną wanilią- osobiście uwielbiam ten zapach!!
Powoduje on u mnie wzrost endorfin:) 
Aromat, który unosi się w powietrzu pobudza wyobraźnię i nadaje niepowtarzalności chwili, która na długo zapada w pamięci. 


Mój stan szczęśliwości powiększa się z każdym spojrzeniem skierowanym w ich kierunku.
Każda ze świec dostała unikalne "ubranko" i "firmową" etykietę. 
Wyjątkowości nadaje im również kolorystyka, która idealnie prezentuje się w każdym wnętrzu.


A jak Wam się podobają?


10 komentarzy:

  1. uwielbiam otaczać się blaskiem świec! Twoje świece zachwycają mnie kolorystyką !

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycające !!! gdzie można takie świece kupić??

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są :) lubię zapalić świeczkę w jesienny wieczór pijąc herbatę :) może kupię, bo moja przyjaciółka zbiera świeczki♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze ;) Wstawiłabym je do czegoś takiego http://badanga.pl/Promocja/5195/Pop-Art-wiecznik-super-cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są wspaniałe. Uwielbiam domowy klimat podgrzewany płomykiem i zapachem świec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świeczki, są idealne na (wydłużające się ostatnio) wieczory. A te wykonane przez Ciebie są prześliczne! Gratuluję umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.