wtorek, 21 stycznia 2014

moje sposoby na zachowanie dobrego humoru każdego dnia

Witajcie po krótkiej przerwie!

Nareszcie mam chwilę wolnego, więc może uda mi się nadrobić blogowe zaległości.Trudno mi się było w ostatnim czasie zmobilizować do czegokolwiek, zwłaszcza, że czas miałam mocno ograniczony.

Staram się przywrócić naturalny rytm wszystkim zaplanowanym czynnościom, bez zbędnego pośpiechu i związanego z tym stresu. Wpływa to niekiedy jednak niekorzystnie na inne sfery życia, bo powoduje pewne opóźnienia i poślizg. No, ale coś kosztem czegoś. Ważne, żeby wyznaczyć sobie priorytety i się ich trzymać.

Ostatnie tygodnie pomimo tego, że nie były dla mnie specjalnie korzystne nauczyły mnie, że nie da się zadowolić wszystkich, a nawet się nie powinno!

Postanowiłam więc dalej robić swoje. Nie brać do siebie uwag nieprzychylnych osób, które próbują wykorzystać moją życzliwość. A przede wszystkim określić swoje terytorium i nie dawać sobie wchodzić na głowę. Dzięki asertywności określiłam granice własnej przychylności i dobrej woli z zachowaniem zdrowego rozsądku, tak aby nie naruszać zasad, którymi się  z życiu kieruję.

Staram się pamiętać o tym, aby dokonywać świadomych i przemyślanych wyborów, tych które zaowocują w przyszłości (nawet wtedy, gdy pojawiają się jakieś nieprzewidziane przeszkody) i wpłyną korzystnie na moje samopoczucie.

Tym sposobem powstała moja złota lista pozwalająca na zachowanie dobrego humoru i wewnętrznej szczęśliwości każdego dnia:)





A jakie Wy macie sposoby na utrzymanie dobrego humoru?

Jeśli macie ochotę zajrzyjcie także do mojego wcześniejszego posta dotyczącego 10-ciu sposobów na zdobycie dobrej energii :)


Miłego wieczoru!


5 komentarzy:

  1. Genialna złota lista,zgadzam się z nią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta Twoja lista ;) grunt to zachować radość ducha każdego dnia i umieć sie cieszyć najmniejszymi rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, teraz to wszystko wydrukować i powiesić na ścianie lodówce, wszędzie gdzie możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i nie odkładaj tego co zajmie Ci max 2 minuty ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.