poniedziałek, 6 stycznia 2014

"święta" spakowane w pudełka i 5 inspirujących linków

Hej Kochani!
Już wczoraj zabrałam się za spakowanie moich świątecznych ozdób. Wszystkie wylądowały w pudełkach i będą czekać na kolejne święta. 
Jedyne z czym nie mogę się jeszcze rozstać to światełka, które nadają wyjątkowego klimatu, dlatego zostaną nieco dłużej (w tamtym roku były ze mną prawie do wakacji i gdyby nie to, że się przepaliły w ogóle bym ich nie zdejmowała).

Mimo, że kilka świątecznych akcentów w moim domu jeszcze można znaleźć, a prawdziwej zimy tak naprawdę jeszcze nie było myślami już przywołuję wiosnę. A Wy?


Poza tym postanowiłam podzielić się z Wami miejscami w sieci, które często odwiedzam, a które i Was mogą w pewien sposób zainspirować i zachęcić do działania :) 
Jeśli lubicie blogi pełne pozytywnej energii lub pomysłów na DIY koniecznie je odwiedźcie.

  1. Odsyłam Was do tekstu dotyczącego SUKCESU na blogu Edyty Zając, która nie po raz pierwszy sprawiła, że jeszcze mocniej chcę spełniać swoje plany i marzenia. Jeszcze bardziej czuję, że wszystko zależy od moich dobrych wyborów i skutecznego działania.
  2. Na blogu Gosi z fitblogerka.pl  dowiecie się, co jest tak naprawdę najważniejsze, żeby polubić uprawianie sportu i nie zrezygnować po kilku tygodniach.
  3. Jeśli planujecie zorganizować imprezę karnawałową z pewnością powinniście zajrzeć na bloga E for Event
  4. Nie wiecie jak odmienić swoją starą ramkę na zdjęcia? Moaa Wam w tym pomoże :)
  5. W ostatnim czasie uwielbiam duże naszyjniki. Jeden z nich udało mi się już zrobić. Mogliście go zobaczyć tutaj. Ten na blogu I SPY DIY bardzo mi się spodobał i już żałuję, że nie mam pod ręką łańcuchów, z których mogłabym go zrobić.
Pozdrawiam Was serdecznie :)



1 komentarz:

  1. u mnie jeszcze choinka stoi, chyba dopiero w przyszły weekend ją rozbiorę, na razie mnie wciąż jeszcze cieszy :) no chyba że się rozsypie do tego czasu - żywa jest ;)
    miłego wieczoru,
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.