niedziela, 13 kwietnia 2014

festiwalowa opaska z kwiatami- DIY

W sklepach nie brakuje kwiatowych akcentow. Sama zaopatrzylam sie w spodniczke z tym motywem i juz czekam na ciepejsze dni, aby moc ja zalozyc.

Ponadto akcesoria do wlosow, w tym przede wszystkim ukwiecone wianki,  ktore juz w tamtym roku byly duzym hitem.

Ceny jednak nie sa zbyt atrakcyjne (za najzwyklejsza opaske do wlosow u mnie w miescie zaplacimy ok 7-8 euro, a w internecie widzialam takie w przedziale 20-70 zlotych, szalenstwo!).
Za produkty, z ktorych wykonalam swoja zaplacilam 2,50 (euro), a materialow wystarczy mi jeszcze na kilka festiwalowych opasek.
Ponadto jej wykonanie sprawilo mi ogromna frajde i juz mam pomysl na kolejne.


Na pierwszy rzut poszly pomaranczowe kwiaty, ktore beda swietnym uzupalnieniem zestawu z wczesniej wspomniana spodniczka. Najprostszy z najprostrzych outfit na wiosenne czy tez letnie dni...


A tak prezentuje sie opaska w pelnej okazalosci.




To wszystko, czego potrzebujemy do wykonania naszej opaski :) No i kilku minut (to znacznie mniej, niz wyjscie do sklepu ;))




6 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.