poniedziałek, 19 września 2016

LIFESTYLE: Reaktywacja

Witajcie Kochani po ponad rocznej przerwie...

Tak, tak, tak dlugo mnie tu nie bylo. Jest tu jeszcze ktos? Statystyki mowia, ze bywacie.

Przez ten czas sporo sie u mnie pozmienialo. Mnostwo wydarzylo i ciagle sie dzieje ;)
Juz za kilka tygodni zostane po raz kolejny mama i dopiero wtedy moje zycie stanie tak naprawde na glowie. Sama nie wiem czy dam rade to wszystko razem ze soba pogodzic, ale zatesknilam za Wami i za tym miejscem.

Okazalo sie, ze prowadzenie bloga bylo dla mnie fajna odskocznia od codziennosci i wnioslo mnostwo pozytywnych chwil do mojej codziennosci.

Nie chcialabym tym razem byc goloslowna, ale malymi kroczkami postaram sie o mala reaktywacje tego mniejsca.
Z pewnoscia blog zacznie troche inaczej wygladac, a jego tematyka bedzie troche bardziej parentingowa, ale nie dziwcie sie.. Teraz to cale moje zycie.

Poza tym wciaz krece sie w temacie pozytywnego myslenia, wszelkiego rodzaju motywacji i uwielbiam robic zdjecia. Od czasu do czasu cos ugotuje i zrobie wlasnymi rekoma.

Mam nadzieje, ze bedziecie mi towarzyszyc! Pozdrawiam cieplo i zapraszam na moj INSTAGRAM.

Aga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.